Blog - Robotic Ortopedi Robotik Cerrahi Merkezi - 0552 363 6 999

Diz Protezi Ameliyatı NAVIO Robotik Cerrahi ile nasıl yapılmaktadır?
21 Eylül 2020
Robotic Ortopedi Cerrahi Merkezi

NAVIO Cerrahi Sistem, diz protezi ameliyatlarını hasta dizinin benzersiz şekline ve hareketine en uygun şekilde gerçekleştirmek üzere tasarlanmış robot destekli cihazlar içeren bir sistemdir. NAVIO Cerrahi Sistem, doktorların hastaya özgü ameliyat planlamasına yardımcı olmakla kalmaz, bilgisayar ve robotik teknolojiyi bir arada kullanarak protezin dize en doğru şekilde yerleştirilmesini de sağlar.

Koronavirüs Hastalığı
12 Mayıs 2020
Op. Dr. Kayhan Turan

Eğer belirtileri gösteriyorsanız Alo 184 üzerinden Sağlık Bakanlığı İletişim Merkezi (SABİM) Korona Virüsü Danışma Hattı’na ulaşmalısınız

Yoganın Yaşamımızda Önemli 4 Faydası
02 Aralık 2019
Mako Cerrahi Merkezi

Hastalarımızın çoğu genel sağlık ve sağlıklı yaşam tavsiyeleri almak için bize geliyor.Yoga hastalarımıza sürekli ısrar ettiğimiz bir tekniktir.Yoga yapmak hem fiziksel hem de zihinsel sağlığımızı geliştirmeye yardımcı olur.Birçok insan yoga’yı bir fitness egzersizi olarak görse de, gerçek şu ki yoga aslında kapsamlı bir doğal iyileşme yöntemidir.

Aşil Tendon Yaralanmaları ve Hastalıkları
02 Aralık 2019
Op. Dr. Murat Kezer

Aşil tendonu, baldırın arka kas kirişlerinin bir araya gelerek oluşturduğu ve topuk kemiğine yapışan oldukça kalın bir tendondur. Vücuttaki en güçlü ve en kalın tendon olan aşil tendonunun yürüme, koşma ve zıplama gibi hareketlerde önemli fonksiyonu bulunmaktadır. Aşil tendon rahatsızlıkları basit bir aşırı zorlanmadan tendon yırtığına hatta kopmasına kadar kadar geniş bir yelpazede değişiklik gösterebilir. Ayak bileği arkasında ya da topukta oluşan ağrı sıklıkla Aşil tendon problemlerinin bir göstergesidir.